ورود ثبت

ورود به حساب کاربری

نام کاربری*
رمز عبور*
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

فیلدهای دارای این نشانه (*) الزامیست!
نام*
نام کاربری*
رمز عبور*
تاییدیه رمز عبور*
ایمیل*
تاییدیه ایمیل*
رمز عبور*
Reload Captcha

نوین پردازشگران ساینا

 

شرکت نوین پردازشگران ساینا از سال 1386و پس از 3 سال همکاری با گروه هولدینگ ساینا، با هدف نهادینه کردن مدیریت هوش‌مند و به طبع بهبود کسب‌وکار و بالا بردن رفاه، امنیت و آرامش اجتماع فعالیت‌های خود رابه صورت مستقل، با کادر مدیریتی مجزا و در چهارچوب سیاست‌ها و استراتژی‌های گروه، ادامه داد. 

این شرکت به پشتوانه‌ی سوابق درخشان در سازمان‌های دولتی در طول سال‌های  87 و 88 توانست تراز بسیار مناسبی را در بازار آزاد کسب کرده و با اجرای پروژه‌های کلان سهم از بازار مناسبی را در این بازار رقابتی به خود اختصاص دهد.

بیانیه‌ی‌ ماموریت شرکت نوين پردازشگران ساینا

ماموريت بنيادي شركت نوين پردازشگران ساینا كمك به بهبود كسب‌وكار و موقعيت رقابتي و ارتقاي زندگي مشتريان خود از طريق نوآوري در عرصه‌ی خدمات IT و اتوماسيون با كيفيت بالا و پيشرفته و توسعه خدمات پس از فروش است.

كيفيت برتر استفاده از به‌روزترين فن‌آوري موجود و ايجاد اطمينان براي مشتري ويژگي ممتاز فعاليت‌هاي شركت درحوزه‌‌هاي مختلف خواهد بود.

با توجه به گسترده بودن خدمات این شرکت، مشتریان این شرکت را تقریباً عموم اقشار و اصناف در زمینه‌های مختلف تشکیل می‌دهند. شرکت نوین پردازشگران ساینا به کمک واحدهای CRM و R&D خود می‌کوشد تا تمامی مشتریان خود را در سطح ایده‌آلی از رضایت‌مندی نگه داشته و همواره در جهت تأمین آرامش آن‌ها گام بردارد.

از آنجایی که فعالیت‌ها و خدمات شرکت، حرفه‌ای و تخصصی بوده و مبتنی بر دانش روز دنیاست، متخصصان مجرب و کارمندان این شرکت  به‌عنوان یک سرمایه‌ی با ارزش تلقی شده، شرکت خود را متعهد به فراهم نمودن پیشرفت و تعالی اعضای این مجموعه از طریق ایجاد محیطی پویا، تأکید بر آموزش و توسعه می‌داند.

هدف کادر مدیریتی و کارشناسان این شرکت خودکفاسازی ایران اسلامی در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستم‌های وابسته مباحث گستره IT است.

 

  • تهران، مینی‌سیتی، بین بولوار ارتش و خیابان نخل، خیابان بهاران، بن‌بست نسترن، پلاک ۱، طبقه همکف، شرکت هلدینگ ساینا.
  • 553 24 21 98 +
  • 22578462 98 +
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر

ارسال پیام

  Mail is not sent.   Your email has been sent.
Top